НОВОСТЬ
- 234
- 1
Найважливіше про автоматизацію рекламної кампанії в Google ADS
У Google Ads вона дає змогу значно спростити роботу з рекламою, скоротити час на рутинні операції та підвищити загальну продуктивність. У статті буде розглянуто способи налаштування автоматизації контекстної та медійної реклами за допомогою власних інструментів Google та іншими способами. Це дасть змогу отримати від неї максимальну віддачу.
Автоматичні правила в Google Ads
Виконуючи певні дії на основі заздалегідь встановлених умов, вони допомагають значно знизити навантаження на вебмайстрів. Це економить час і зменшує вплив людського фактора. За великої інтенсивності заливів останнє надзвичайно важливе. Увага навіть дуже зібраної людини за тривалих навантажень на неї неминуче починає розсіюватися.
Не знаєш як зменшити витрати на рекламу в Google Ads? Читай статтю на сайті AffCommunity.
Правила дають змогу системі автоматично коригувати ефективність, бюджет, ставки та безліч інших параметрів кампанії. Якщо оголошення демонструє низьку клікабельність, система може призупинити його показ або знизити ставку, уникаючи непотрібних витрат. До головних переваг автоматичних правил можна віднести:
1. Економію часу. Замість щоденної перевірки безлічі параметрів, система автоматично виконує рутинні завдання.
2. Мінімізацію рутинних дій. Система зупиняє неефективні оголошення та ключові слова, що різко знижує ризик непотрібних витрат.
3. Швидку реакцію. Ви зможете оперативно реагувати на всі зміни в кампаніях. За наявності великої кількості активних рекламних груп це дуже значимо.
Ось кілька прикладів застосування:
- зупинка неефективних ключових слів. Якщо слово має низькі показники якості або високу вартість кліка, воно автоматично призупиняється.
- збільшення ставок для успішних оголошень. Якщо оголошення демонструє високий рівень конверсії, ставка збільшується для підвищення видимості.
- сповіщення про вихід за ліміти бюджету. Ви отримаєте сповіщення при досягненні денного або місячного ліміту бюджету, що допоможе своєчасно відреагувати.
Платформи автоматизації контекстної реклами
Вони пропонують додаткові можливості, як-от автоматизація ставок, оптимізація бюджету та управління ставками. Це дає змогу керувати РК з мінімальними зусиллями. Основні функції платформ автоматизації:
- Оптимізація бюджету. Розподіл бюджету серед кампаній на основі їхньої ефективності, що запобігає перевитратам на менш результативні напрямки.
- Автоматизація ставок. Налаштування ставок у реальному часі на основі даних про продуктивність оголошень. Це допомагає досягти оптимальної ціни за клік або дію.
- Аналітика та звіти. Будучи налаштовані під конкретні потреби, вони збирають і аналізують дані про кампанії, що дає змогу дуже швидко ухвалювати важливі рішення.
- Управління великою кількістю кампаній. Ідеально підходить для великих агентств і компаній. Все відбувається централізовано і з застосуванням загальних правил автоматизації.
Тепер розповімо про найпопулярніші платформи.
Aori
Підтримувані майданчики: MyTarget, VK, Yandex Direct, Google Ads. Можливості: створення та управління кампаніями, автоматизація оголошень, A/B-тестування, інтеграція з аналітикою.
Kenshoo
Майданчики: Google Ads, Фейсбук, Instagram, Bing Ads, Амазон, LinkedIn, Твіттер. Можливості: автоматизація масштабних кампаній з використанням ШІ, оптимізація ставок на основі конверсій, просунуті можливості для управління креативами та аналітику.
eLama
Майданчики: Yandex Direct, MyTarget, VK, Google Ads. Можливості: просте налаштування кампаній, управління бюджетом, аналітика, інтеграція з Google Analytics і Яндекс.Метрикою.
Garpun
Майданчики: Yandex Direct і Google Ads. Можливості: інтелектуальна автоматизація кампаній, управління ставками, використання шаблонів для створення оголошень, вбудована аналітика.
Автоматизація РК - сильний інструмент, здатний дуже серйозно збільшити ефективність маркетингових зусиль. Завдяки використанню автоматизованих правил і спеціалізованих платформ, у компанії з'являється можливість істотно скоротити тимчасові витрати, зменшити витрати і домогтися максимальної вигоди від вкладень.
Размещение материалов gorlovka.ua на других интернет-ресурсах и СМИ разрешается при условии, что непосредственно в тексте материала не ниже второго абзаца присутствует гиперссылка и текст названия на первоисточник. В случае нарушений, редакция современного сайта города Горловки оставляет за собой право отстаивать свои права и интересы путем подачи заявлений в правоохранительные и судебные органы, а также в виде соответветствующих публикаций на сайте.
ОПРОС МНЕНИЯ
547 чел.
ЕЩЕ НОВОСТИ
- 339
- 1
НОВОСТЕЙ
- Советы на каждый день
- Википедия переселенца
- Истории переселенцев из оккупированных городов
- "НаТУРАЛьный обзор" на Gorlovka.ua
- «Дело мастера боится»: о людях разных профессий глазами юных журналистов медиа-группы «Скрепка»
- Дискуссионный клуб "Свобода выбора"
- Евромайдан-2013: мнения, впечатления активистов, точки зрения из Киева и Горловки
- Энергия успеха: бизнес-истории
- Черный вторник для "Стирола": авария, ее жертвы и последствия
- Вещи и товары недели: шоппинг-тур по горловским магазинам
- Банк городских идей
- День Победы 68 лет спустя. Воспоминания фронтовиков
- Я - горловчанин. Портрет горожанина
- Мои секреты здоровья и красоты
- "Прогулки по Донбассу" с Александриной Кругленко
- Публичная дуэль
- Вокруг света с Gorlovka.ua
- Убийство 9-летней Мирославы Дворянской: версии и факты
- Светлое Рождество Христово в Горловке: традиции празднования
- ТОП-20 самых влиятельных горловчан
- Нелетная погода: хроники зимы 2012-2013
- Правление Евгения Клепа: два года у власти
- Политический хип-хоп с Ириной Шевченко